<-Header->

صفحه اصلي    پوسترها    دستورالعمل ها    تفاهم نامه ها    آئین نامه ها    منابع آموزشی    آرم ها و نشان های سازمان جوانان   
اوقات شرعي   
ذکرایام هفته   
گزارش تصویری و کلیپ ارسالی ازشهرستانها   

 

 

        

نظرات و پيشنهادات   
آماربازدید از سایت   
    تاریخ انتشار: 1398/04/19 08:07:56   شرح خبر  
دوره اول مسابقات دانش آموزی دادرس برادران در استان فارس با معرفی تیم های برتر
اعضای کانون دانش آموزی منتخب شهرستان های استان فارس درگروه اول برادران در مسابقات امدادی دانش آموزان تحت عنوان هفتمین دوره مسابقات آماده مرحله استانی شرکت کردند و پس از دو روز رقابت در هشت آیتم امدادی تیم های اول تا سوم و همچنین تیم برتر بشر دوستی معرفی شدند.
دوره اول مسابقات دانش آموزی دادرس برادران در استان فارس با معرفی تیم های برتر
 

به گزارش روابط عمومی جوانان هلال احمر استان فارس؛ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس ضمن اعلام تیم های برتر گفت: حضور بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع هشتم به هممراه سرپرستان در هفتمین المپیاد دادرس در شهرستان سپیدان در یک رقابت دو روزه در حالی به پایان رسید که تیم های شیراز، کازرون و جهرم تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

وی در ادامه ضمن تشکر از داوری مسابقات در مراسم اختتامیه گفت: دور اول مسابقات ویژه برادران بود که تیم های برتر در مراسم پایانی دوره معرفی و هدایایی به این عزیزان داده شد.

همچنین در مورد انتخاب تیم بشر دوستی افزود: تمامی تیم های حاظر در المپیاد با رویکرد انسان دوستی و انجام فعالیت بشردوستانه با جلوه هایی خاص از بشردوستی ظاهر شدند که تیم دادرس شهرستان لامرد موفق به کسب مقام برتر بشردوستی این دوره از مسابقات شد.

لازم به ذکر است این دانش آموزان در هشت آیتم توسط داوران ارزیابی شدند و در هر آیتم نیز بر اساس دستورالعمل ارسالی مسابقات انجام شد.

 معاون امور جوانان در پایان از تمامی عوامل و کادر اجرایی مسابقات در شهرستان سپیدان تشکر کرد و یادآور شد المپیاد دادرس خواهران نیز به مدت دو روز در ادامه برگزار میشود.

 

1
ارسال نظر  
پست الکترونیک:
نام:
متن:
 
 
ساعت   
منوي سایت   
سامانه جامع عضویت سازمان جوانان   

سامانه جامع عضویت سازمان جوانان 

تماس با ما   

 آدرس ايميل معاونت امور جوانان استان

شماره تماس: 37398957 ، 37399293
پیش شماره 071
سايت هاي مفید   

 

 

  جشنواره ها وپویش ها  

 شرکت درجشنواره((رفیق خوشبخت ما))

شرکت درپویش ملی ((40چراغ))

  کلیپ های طرح دادرس  

 شکستگی ها

مخاطرات

خونریزی

ایمنی در مدرسه واطراف آن

حمل مصدوم

اطفاحریق

اسکان اضطراری

احیای قلبی ریوی

گزارش تصویری   
فراشبند کازرون داراب فیروزاباد گراش لامرد